maandag 10 september 2012

Sarah....Saartje....


Ook ik ben gevallen voor een oude dame.......ze staat al een poosje mooi te wezen in de kamer en zal nu wel uitgerust zijn van haar lange reis. Een hele mooie naaimachine, deze featherweight.
En net als bij de andere bloggers heb ik haar maar een naam gegeven......klinkt ook wel wat liever dan FW.



In deze koffer kwam zij aan, voor velen wel bekend, bovenin een bakje met verschillende voetjes en spoeltjes. Maar daar onder..........stond zij....... SARAH...oftewel.....Saartje !!!!!!



Donderdag heb ik een vrije dag en dan mogen we samen aan een nieuwe quilttop beginnen, eerst even proef draaien op een paar lapjes en dan aan het echte werk. Ik heb er echt zin in, lijkt me zo heerlijk om op deze oude dame te mogen werken. Vroeger had ik een singer handnaaimachine van mijn oma waar ik poppenkleertjes op naaide....... maar toen ik voor me zelf ging naaien heb ik een elektrische gekocht en de handnaaimachine bij het grofvuil gezet........................zoooo dom.........en een spijt.........



De life is beautiful, hangt hier op een andere quilt, vordert heel langzaam. Maar iedere dag, voor of na het werk, een paar steken.....Ze komt dit jaar zeker af.

Tot slot wil ik jullie een leuke give a way laten zien ( en het geeft mij meer kansen) bij Victorian , zij heeft een heel leuk pakketje gemaakt in een vintage stijl. En die wil ik wel graag winnen........


Voor nu......liefs Yolanda

1 opmerking:

  1. Ohh, wat leuk Yolanda, als je een keer komt kamperen, neem je haar dan mee? En zal ik je bij lijst van singerlovers zetten?

    BeantwoordenVerwijderen