woensdag 29 februari 2012

Uit eigen voorraad......

Is niet gelukt deze maand.....Ik ben helemaal weg van de stoffen van Moda French General en deze maand kwam er een nieuwe serie uit Rouenneries Deux. Gedeeltelijk nog stofjes uit de eerste serie en ook een paar nieuwe, en die kon ik niet voorbij laten gaan.


Vaak bestel ik bij Simone (soed-idee) mijn borduurpatronen en nu heeft ze een combi gemaakt met patchwork en borduren van deze serie stoffen. Het is heerlijk na een dag werken om een lettertje te borduren. De pachwork blokken maak ik op de machine, niet geheel mijn ding maar eens moet toch de eerste keer zijn, liefst werk ik met de hand.

Over een paar weekjes is het denk wel af en zien jullie het resultaat.
Ook wil ik deze stoffen gaan gebruiken voor mijn Life is Beautifull, misschien moet ik wat vakantie dagen gaan plannen om al mijn ufo's af te gaan maken.

Verder zitten wij te wachten op onze nieuwe meubeltjes en dan lekker alles op nieuw inrichten en decoreren, heb er helemaal zin in en kan niet wachten.

2 opmerkingen:

  1. 't is een prachtige combinatie, linnen + rood borduren + patchwork. Succes ermee! Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kom hier via Carin's blog terecht, het ziet er leuk uit je maakt mooie spullen. Ik vind deze stofjes ook geweldig en rood borduren is ook echt helemaal mijn ding.
    Ik ga je volgen.
    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen