maandag 4 februari 2013

In de lappenmand, vervolg......

Ja.....er zit zelfs een vervolg aan. Vrijdag toch maar gaan werken, het is voor de collega´s niet zo leuk om je ziek te melden voor een werkweekend. Maar zondagochtend kon het echt niet meer.....liep ik daar met een koortshoofd de bewoners te helpen voor de dag. Gelukkig was er een lieve collega die de hele dag wilde blijven. Ik het bed in......heb geslapen .......geslapen en nog eens geslapen. Hoge koorts, snotteren en hoesten. Nu een kuurtje omdat beide oren ontstoken zijn en ook de longen niet schoon zijn.

Maar goed ......vanaf vandaag gaat het iets beter en heb het weekend, gelukkig, weer wat kunnen borduren.
Hieronder de vorderingen van het tasje van Jeanny en de SAL van Simone.





Ook heb ik lekker zitten surfen op het www....... kijken bij andere op pinterest, zoooo verslavend. Weer een hoop ideetjes opgedaan, nu nog de tijd om ze uit tevoeren.
Mijn lief nam de nieuwste diary mee





dus lekker zitten lezen op de bank, kopje thee erbij en uit zicht op deze mooie bos.......witte rozen. Ook meegenomen door mijn lief.....







Heb nog een mooie site gevonden, Plonia Loeve , voor wie van de geschiedenis houd van een vrouw uit het jaar 1913. Op dit blog zie je de briefwisseling tussen Plonia en Annemarie, dit is de achterkleindochter van Plonia. Ze schijven over de dagelijkse dingen die ze mee maken.....maar het is heel leuk om te lezen hoe Plonia leeft en alles beleeft.........


Voor nu......veel liefs, Yolanda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten