woensdag 11 januari 2012

Geen verbinding, wel een quilt dagje

Jah, denk je op je vrije dag een nieuw berichtje op je log te kunnen plaatsen.....hebben we een storing, geen internet, telefoon en televisie. En wat doe je dan....dan ga je naar je quiltzolder en ga je huizen bouwen, weer twee af. Gaat wel lekker......


s´Avonds lekker op de bank met een mooie dvd, haar naam was Sarah, en de top van de vingerhoedjes af gemaakt. Van de week heb ik late diensten dus kan ik s´morgens de top sandwichen en gaan quilten. Pas toen ik alles in elkaar had zag ik een foutje.......zo goed opgelet en dan toch.....



Vandaag samen met mijn Lief naar de horeca vakbeurs geweest in Amsterdam, helemaal gesloopt van het drentelen. Overal een hapje geproefd en een slokje gedronken..... vanavond maar op de bank met de nieuwste quiltmania en een mooi quiltboek in Franse sferen.

Mooie gekleurde stoelen op de beurs, helaas kon ik daar niet even gaan zitten.

Liefs, Yolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten