donderdag 5 januari 2012

Huizen, huizen en huizen......

Net als half nederland, helemaal in de ban van huizen. Het patroon van Jeanneke gekregen, uitgeprint, vergroot en.....nee dit is het toch niet helemaal. Gezocht op internet en gegluurd bij de andere....o dat is ook een leuke maar wel heel groot. Sorry Jac (http://jacqs-blog.blogspot.com/) ze zijn heel mooi maar iets te groot. Dan maar zelf aan het tekenen....had ik al een keer eerder gedaan lang geleden .



Kijk maar eens, hier op tafel ligt al een huizen quiltje maar nog niet af, deze moet nog gequild worden en een biesje er om.






Gelukkig ligt er nog een pakje luierinlegjes en kan ik daar de huisjes op tekenen. De doos met verschillende rode en ecru stofjes in de buurt. Jaaah het feest kan beginnen, de huisjes worden gebouwd. Dit was gisteren, nadat de kerstboom en spullen opgeruimd waren, lekker de hele middag zitten prutsen. Gisteravond naar de bee, lachende lappen en daar aan de vingerhoedjes zitten werken er zitten nu 10 rijen aan elkaar.

Vandaag nog een dagje vrij en na de huishoudelijke taken weer naar de zolder om een ander huisje te bouwen. Nu heb ik er twee van de ....... ik zie wel, ik heb altijd al eens een huisjes quilt willen maken in rood-wit (ecru) nadat ik er eens een had zien hangen bij Petra Prins.



Vanavond uit eten ter ere van de verjaardag van onze vriendin Joke en dan vier dagen werken en weinig tijd om te prutsen.

Liefs Yolanda

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je huisjes super, ik wil ook altijd al een rood wit huisjes quilt maken wie weet wordt dit de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh die gekleurde huizen zijn ook erg mooi.
    Het is dat ik er geen zin in heb en al met andere quilts bezig ben anders wist ik het wel !
    Ben gek op huizenquilts.
    Succes met het bouwen.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen