donderdag 5 april 2012

Leuke berichten........

Ik heb een AWARD gekregen........van Fem, http://femborduurt.blogspot.com/. Hier heb ik helemaal niet op gerekend, ik hou er niet zo van om in de belangstelling te staan en kan er ook niet zo goed tegen. Heb het er dan ook helemaal warm van. Heel erg bedankt Fem.....Ik ken je niet persoonlijk maar behalve de zelfde hobby hebben we ook het zelfde beroep. We hebben elkaar leren kennen via de weblogs.

 En dan mag ik nu aan het moeilijke onderdeel beginnen om 5 beginnende bloggers een award te geven. Ze moeten ook nog minder dan 200 volgers hebben.

In willekeurige volgorde, maar zeker op een verdiende eerste plaats...Ria, http://riasquilts.blogspot.com/ , zij maakt de mooiste quilts en zeker niet onbelangrijk....zij quilt prachtig...zij heeft voor mij een aantal quilts heel mooi doorgequild.

Dan Marjo, http://mbwquilts.blogspot.com/ , doordat haar man veel moet reizen voor z´n werk en zij vaak mee gaat....mooie verhalen over en van allerlei handvaardigheden. Marja reageerde op mijn oproepje voor rode geruite theedoeken vanuit Parijs en.....zij nam er tien voor me mee. Zo maar....er op vertrouwend dat ik ze kwam halen.....zo geweldig.

Marcha, http://createdbymascha.blogspot.com/  voor het fijne zaken doen. Marcha heeft een leuke webwinkel en vooral de projectdozen en wisselhuisjes zijn bijzonder mooi. Kijk maar even terug op dit weblog.

Katinca, http://quiltenzootjes.blogspot.com/ die net als ik een quiltje naar Ria bracht om te laten quilten. Die zelf hele mooie quilts maakt met veel applicatie. Ik heb haar home sweet home in het echt gezien op de beurs in Zwolle.

En de laatste, Willeke, http://anneleindesign.blogspot.com/ een weblog die ik nog maar pas heb mogen leren kennen, met heel veel verschillende handwerk technieken. Vooral de mooie witte gehaakte plaid en de breirollen. Ik ben meteen maar met zo´n plaid begonnen voor ons opnieuw ingerichte witte huis en de wol voor een breirol is besteld.

Nou meisjes, aan jullie de eer om de award door te geven en ik hoop dat jullie er een beetje blij mee zijn.


Dit is wel zo´n beetje het pronkstuk in de huiskamer, een grote vitrinekast. Groot genoeg voor het servies en mijn knutselfrutsels.


Hier een beginnetje van de nieuwe plaid, patroon is van drops, de link ben ik even kwijt. Door de pijn in schouders en nek kon ik niet veel quilten en borduren, je zit dat toch te veel gebogen, maar haken ging beter.
De pijn is nu veel minder, gelukkig heeft de fysio het probleem gevonden, wervels en ribben worden nu behandeld met goed succes.
Van de week weer rustig aan begonnen met tekenen en patchen. Bijna alle borduurtjes die ik wil gebruiken voor mijn persoonlijke life is beautifull quilt zijn af en nu ben ik bezig om de tussen blokken te maken in de stijl van de hexa-varia (wel dubbel zo groot) met de stoffjes van French General.


Zo.......dit was het weer even, nu een kopje thee en dan verder......haken of patchen.....mmm

Veel liefs Yolanda

4 opmerkingen:

  1. de award is je van harte gegund, fijn om te horen dat het met je gezondheid weer beter gaat.
    Je vitrinekast is idd een pronkstuk, supermooi!
    Je bent aan een mooie quilt bezig zie ik, ik ben benieuwd hoe deze eruit gaat zien met de mooie stitcheries erin!
    heel veel quiltplezier,
    lieve groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je award.

    Zalig Pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je award, en wat ontzettend lief dat je 'm ook aan mij doorgeeft. Dank je wel!!! Het is een erg leuke verrassing!
    Lieve groet, Marjo B-W
    MBWquilts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen