donderdag 15 december 2011

Mijn eerste kwebbel .....

Zo het moest er maar eens van komen mijn eerste kwebbeltje op het www. Het valt niet mee om als digibeet een blogje aan te maken, sommige dingen begrijp ik echt niet. Maar net als een heleboel dingen zal de tijd het leren.
Vandaag vrij gehad en druk geweest met cadeautjes inpakken voor kerstavond. Dan komt de hele familie, van ons samen, hier naar toe om lekker te eten en cadeautjes uit te pakken.

De laatste hand gelegd aan wat zelf gemaakte cadeautjes en mijn kerstkussentjes, waar ik vorig jaar aan begon, af te maken.

Ik zal morgen nog wat foto´s maken van quilts en borduurtjes. Het is even wennen om nu vaak het fototoestel te gebruiken.
Zo dit was het voor vandaag, nu lekker met een kopje thee op de bank en lekker borduren

1 opmerking:

  1. Als je eenmaal de smaak te pakken hebt van het bloggen .... ga je nergens meer heen zonder fototoestel LOL

    BeantwoordenVerwijderen